Opinie

Opinia od Brett z forum f30.bimmerpost.com

(f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1369296, tłumaczenie z angielskiego)

Jeżdżę z nowym Sprint Booster V3 od około 3 tygodni i muszę powiedzieć, że to uwielbiam. Wahałem się, czy go kupić, ponieważ tak naprawdę nie potrzebowałem więcej trybów jazdy w moim F30 335i automat, z roku 2012, ale przepustnica doprowadzała mnie do szaleństwa z niekonsekwentnym zachowaniem. Nieprzewidywalność interakcji silnika ze skrzynią biegów leży u podstaw mojego niezadowolenia z F30. Rok temu wykonałem Burger Stage 1, więc jest mnóstwo mocy przy niskich obrotach ale nic nie poprawiło powolnej reakcji skrzyni przy niskich prędkościach obrotowych

Co rozwiązał Sprint Booster:
Zacząłem nie lubić F30 z powodu początkowego opóźnienia podczas przyspieszania z prędkości 0. Jest trochę przyspieszenia, a potem pauza, może mniej niż pół sekundy, jakby zastanawiał się, jakiego biegu naprawdę chcesz, a potem nagły wzrost, gdy znajdzie bieg. Kierowcy BMW, którzy mogą zrozumieć moje narzekania, z przyjemnością usłyszą, że Sprint Booster rozwiązał to całkowicie. Używam ustawienia Race 2 w trybie komfortu, a przyspieszenie od zatrzymania lub wolnego obrotu jest precyzyjne i szybkie bez opóźnień. Samo to jest dla mnie warte ceny.

Niektórzy mogą powiedzieć: „Dlaczego nie utrzymywać go cały czas w trybie sportowym?”. Problem z wczesnymi wersjami F30 polega na tym, że w trybie sportowym skrzynia biegów nie wchodzi na 8 bieg (ktoś powiedział, że po przekroczeniu 160 km/h to nastąpi, ale tego nie zweryfikowałem). Chociaż mam zwykle ciężką stopę, nadal staram się oszczędzać gaz, kiedy mogę. Używam Trybu Komfort przez większość czasu dojazdów do pracy. Nie mam nic przeciwko punktom zmiany biegów w trybie komfortowym i stwierdzam, że samochód ma ogólnie lepsze reakcje. Sprint Booster pozwala mi na bardziej agresywną, precyzyjną kontrolę przepustnicy w trybie komfort, na korzystanie ze wszystkich 8 biegów i oszczędzanie trochę gazu, przy jeździe trochę bardziej zachowawczej. Powyżej 4300 obrotów na minutę silnik N55 i tak nie ma znacznego wzrostu momentu obrotowego, więc trzymanie niskiego biegu powoduje jedynie wyższy hałas.

Opinia od Aacocella1 z forum f30.bimmerpost.com

(https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1369296, tłumaczenie z angielskiego )

Sprint booster V3 ma szczególnie dużo dobrych opinii u posiadaczy BMW

Opinia od aaben z forum bmw-klub.pl

(https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=347190)

Fajny gadżet, paru użytkowników to ma, są recenzje wideo na YT ale najwięcej po angielsku.

Opinia od Stefdeath z forum bmw-klub.pl

(https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=347190)

W codziennej jeździe faktycznie reakcje na gaz dużo szybsze więc i dynamika lepsza. Z kreski gdzie i tak deptasz od razu do oporu to nic nie daje.
Przyznam szczerze, że w moim 320d rozkminiałem czy właśnie czegoś takiego nie zlecić tunerowi -tj.żeby mi w mapie podkręcił czułość gazu ale skoro są takie divajsy, że mają jeszcze kilka ustawień to dla mnie bomba.
W alfie jeździłem z non stop włączonym tym D bo było szybciej i dynamiczniej, problem był tylko z ruszaniem – trzeba było nauczyć się żeby z piskiem nie wyrywać tutaj skoro jest tyle programów to musi być bajka. Cena wysoka ale jakbym miał luźne 900 to bym kupił.

Opinia od Jjhebigscreen z forum f30.bimmerpost.com

(https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1369296, tłumaczenie z angielskiego)

Używam Sprint Boostera od około miesiąca. Mam mppk i mpe, które moim zdaniem zrobiły niezłą różnicę w sile i odpowiedzi przepustnicy. Chciałbym jeszcze zmienić wydech ale to inny temat. Mogę szczerze powiedzieć, że Sprint booster znacznie wpłynął na reakcję przepustnicy – zdecydowanie więcej przyjemności. Obroty budują się znacznie szybciej, a samochód wydaje się znacznie szybszy, chociaż wiem, że sprint booster nie dodaje samej mocy. To ulepszenie było najlepszą rzeczą, jaką zrobiłem w tym samochodzie. Mam uśmiech na twarzy za każdym razem, gdy prowadzę samochód. Nie jestem kierowcą wyścigowym, mam te swoje 55 lat i szaleństwa za mną, ale muszę powiedzieć, że powstrzymałem dwa lub trzy irytujące samochody przed wjechaniem na mój pas. Mój drugi samochód to Mazda Cx5 z roku 2017. Około tydzień temu zainstalowałem inne urządzenie, bo nie było wtedy sprint boostera V3 dla mojej mazdy. Też jestem bardzo zadowolony więc bardzo polecam te produkty. Montujcie i próbujcie

Opinia od Felix1975 z forum freemont.pl

(http://www.freemont.pl/viewtopic.php?p=13080)

Rozmawiałem z dystrybutorem. Montaż ponoć jest banalny. Wyczepia się kostkę łączącą pedał gazu z komputerem, a Sprint Booster robi za coś w rodzaju przejściówki (kostkę wpinamy do Boostera, a booster tam gdzie kostkę). Potem pozostaje tylko kwestia montażu przycisku sterującego :).
Całość nie ingeruje w oprogramowanie silnika, a jedynie wzmacnia sygnał pochodzący z pedału gazu – w 3 trybach – bardzo, trochę i wcale.
Jestem o mało co zdecydowany 🙂

Opinia od Youngd z forum mbworld.org

(https://mbworld.org/forums/e-class-w212/686356-just-installed-sprint-booster .html, tłumaczenie z angielskiego)

Zamówiłem Sprint Booster po rekomendacji. Przybył w ciągu tygodnia i zainstalowałem go w mojej E- klasie 350 w ciągu pół godziny (wliczając w ten czas wyczyszczenie i przygotowanie pedału przyspieszenia). Bardzo łatwy w instalacji. Chociaż można użyć różnych ustawień, po prostu zostawiłem to tak, jak wyszło z pudełka. Gdy tylko prowadziłem samochód, poczułem różnicę. Żadnych wahań i znacznie wyraźniejsze przyspieszenie.

Bez dwóch zdań, jest to jedna z najlepszych modyfikacji, jakie zrobiłem!

Opinia od gebek z forum accordklubpolska.pl

(http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/33696-sprint-booster/)

Na forum niemieckim Accord 2008.net…wiekszosc osob ktore to zamontowaly,wypowiada sie pozytywnie.
Reakcja na gaz w R20A3 z wolnych obrotow,pozostawia wiele do zyczenia…wiec moze to jest jakies wyjscie.

Opinia od Arrie z forum mbworld.org

(https://mbworld.org/forums/e-class-w212/686356-just-installed-sprint-booster .html, tłumaczenie z angielskiego)

Mam Sprint Boostera i mogę powiedzieć, że znacznie zmniejsza opóźnienie przepustnicy. Czy po prostu robi to, zmieniając stosunek między naciśnięciem pedału a otwarciem przepustnicy, czy coś innego, to w sumie mnie nie obchodzi! Samochód jest znacznie przyjemniejszy w prowadzeniu w porównaniu do ustawień fabrycznych.

Opinia od Lightfytr z forum mbworld.org

(https://mbworld.org/forums/e-class-w212/686356-just-installed-sprint-booster.html , tłumaczenie z angielskiego)

W Mercedesie E 350 Sprintbooster sprawdza się niesamowicie. Różnica, którą robi, jest natychmiastowa i nie jest fikcją. Niezależnie od tego uważam, że wszyscy powinni wiedzieć, że nie zwiększa to żadnej mocy, ale to, co robi, to zmniejsza / eliminuje jakiekolwiek opóźnienie przepustnicy. Samochód ożywa. Jeśli jesteś sceptyczny, kup go, a zapewniam, że nie będziesz chciał oddać

Opinia od Użytkownik Passata R36 z forum vwwatercooled.com.au

(https://www.vwwatercooled.com.au/forums/f234/do-you-use-pedalbox-sprint-booster-your-dsg-equipped, tłumaczenie z angielskiego)

Lubię jazdę ze Sprint Boosterem. Podoba mi się, ponieważ samochód jest teraz bardziej responsywny.