Jak działa Sprint Booster

3 TRYBY PRACY

Sprint Booster dysponuje trzema trybami pracy: OFF, SPORT i RACE.

OFF – Sprint Booster nie jest aktywny, a reakcje samochodu wynikają jedynie z ustawień fabrycznych. Dioda jest wyłączona.
SPORT – Sprint Booster zapewnia do 30% lepszą reakcję. Dioda ma kolor zielony.
RACE – Sprint Booster zapewnia aż do 60% lepszą reakcję. Dioda ma kolor czerwony

36 PROGRAMÓW

Oba aktywne tryby pracy urządzenia (SPORT i RACE) oferują po 9 programów przyspieszenia, a każdy z nich zwiększa lub zmniejsza reakcję silnika o 3-6%. Pozwala to kierowcy na wybór takiego trybu i programu, który najlepiej pasuje do jego stylu jazdy.

Sprint Booster oferuje w sumie 36 programów przyspieszenia (18 dla ustawienia z automatyczną skrzynią biegów i 18 dla ustawienia z manualną skrzynią biegów). Urządzenie automatycznie dobiera rodzaj stosowanych programów do zadeklarowanego przez kierowcę (poprzez ustawienie odpowiedniego przełącznika na urządzeniu) rodzaju skrzyni biegów.

FUNKCJA BLOKADY

Jest to ochrona przed nieuprawnionym użyciem pojazdu. Gdy urządzenie będzie pracowało w tym trybie, naciśnięcie pedału gazu nie wywoła reakcji silnika. Dopiero wprowadzenie ustawionego wcześniej 3-cyfrowego numeru PIN, sprawi, że auto stanie się w pełni funkcjonalne.

FUNKCJA LOKAJA

Urządzenie ogranicza wydajność pedału gazu pojazdu o 55% – 65% – 75% (są trzy poziomy do wyboru). Aby włączyć lub wyłączyć ten tryb, należy wprowadzić 3-cyfrowy PIN.

ERGONOMIA I DESIGN

Kompaktowy rozmiar programatora pozwala kierowcy na przymocowanie go (przy pomocy taśmy dwustronnej) w dowolnym miejscu na desce rozdzielczej. Istnieje także możliwość odłączenia programatora od urządzenia. W takim przypadku Sprint Booster będzie domyślnie działał na ostatnim ustawieniu.